Etykiety

abażur (1) album (4) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) bombardowanie (5) bombki (8) box (2) Boże Narodzenie (49) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) cieniowany (1) coricamo (23) czekoladownik (5) CzPR (2) decoupage (6) Dimensions (3) DMC (152) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (6) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (1) frywolitka (3) gnomek (2) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (181) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (27) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartki (140) Kartki BN zabawa całoroczna (43) Kartki przez cały rok u Ani (17) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (16) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (6) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (4) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (15) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (41) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (10) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (14) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (28) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (6) Siłownia Twórcza (2) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (4) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) teatrzyk (1) testowanie wzoru (34) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (2) Wielkanoc (33) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (18) wymianka (42) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (53) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (10) zawieszka (7) zwierzęta (1) Фея розового сада (3)

poniedziałek, 3 lipca 2017

529. Zakalec do Inki

Nie mogłam się zabrać za kartkę do zabawy u Inki i wyczekałam prawie do końca. Inka wymyśliła, aby kartkę zrobić wg takiego przepisu:

3 różne papiery (plus baza)
3 prostokąty różnej wielkości
3 półperełki (bądź zamiennie guziki, cekiny itp)
1 koło serwetka (papierowa, wykrojnikowa, materiałowa, wycięta z wzoru np. pieczątki)
1 napis
1 wstążka (tasiemka, koronka zamiennie)


Mnie wyszło takie coś...


No i wg mnie wyszedł zakalec, niby upieczone, ale jak się rozkroi to zakalec... tylko brzegi dobre. Inko jeśli uznasz, że kartka nie spełnia wymagań to przyjmę to "na klatę" ;)


Dzisiaj od Darii przyszła do mnie paczuszka, jaką wygrałam w candy KTM
A w paczce śliczne rzeczy dla mamy i córeczki ;)
 Oczywiście nastąpił już podział najważniejszych rzeczy to Twoje, a to moje... Niektóre rzeczy już nawet w użyciu ;)

Dario bardzo dziękuję Ci za przygotowanie naszej wygranej, a KTM za zorganizowanie zabawy :) 


39 komentarzy:

  1. Ciekawa karteczka :) Mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam zakalca nie widzę ;-D Piękna ,delikatna kartka :-D Wiadomo ,że jeden przepis a wykonań różnorodnych mnóstwo :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś dla siebie zbyt krytyczna! całkiem elegancka kartka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam zakalca nie widzę :) Wszystkie produkty zostały świetnie wykorzystane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulciu, patrzę, szukam i zaklaca znaleźć nie mogę.
    Gratuluję fajnych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna karteczka - ja też nie widzę zakalca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja karteczka jest prześliczna, to mój wyszedł zakaleć ;-D Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamiast zakalca widzę pięknie upieczoną karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowite ciacho, a nie zakalec!
    Pozdrawiam Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula wczoraj moje ciasto miało zakalec haha ale goście zamiast pięknego ciacha woleli właśnie z zakalcem wiec nie ma tego złego. A w twojej karteczce widzę piękny wypiek i nie ma żadnych niedociągnięć. Ślicznie warstwowo wszystko poskladalas a te ażurowe serwetki śliczne. Izabelka piękne dziewczęce prezenciki dostała a i dla ciebie cudeńka trafiły. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko! Nie wiem gdzie Ty widzisz jakiś zakalec, Ja widzę bardzo śliczną karteczkę. Prezent Piękny dostałaś Ta seledynowa bransoletka jest bardzo ładna - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie zakalce to ja lubię :P chociaż tu akurat widzę dobrze wypieczoną kartkę :) i piękną jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uleńko, nie marudź - upiekłaś świetną karteczkę!
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłaś śliczną karteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Eeee tam zaraz zakalec! Bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :) Fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie narzekaj Ulcia, ładnie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czaruj Uleczko...zakalec naprawdę wyjątkowo piekny:)
    Ściskam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka wcale nie ma zakalca, jest bardzo smakowita, więc nie narzekać proszę !
    Prezenciki super , ważne że wspólna praca doceniona i nagrodzona.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny!!! Ty częściej rób te zakalce!! :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Uleńko, żaden zakalec! Śliczna karteczka wyszła :) Fajne prezenciki otrzymałyście z córcią :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym by i mnie takie wspaniałe zakalce wychodziły- super :) Gratuluję wygranej <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ulcia, gdzie Ty tam masz zakalec, ja bym schrupała w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna kartka! Wypiek wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A mi kartka bardzo się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniała kartka a nie zakalec! :) Ślicznie wyszła wg trudnego przepisu. Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jaki tam zakalec, całkiem apetyczna karteczka:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna praca - nie wiem, gdzie ten zakalec ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm, wiesz co ja bym z nią tak postąpiła, że tą serwetkę większą potuszowałabym, żeby nie była taka jasna, bo ja to lubię tuszować, ale nie każdy musi ;)
    a środkowy motyw też, brzegi tuszem i to by ją tak ujednoliciło, ale wiesz - najłatwiej się mówi jak już coś powstanie, no z pewnością wszystko na niej jest wg przepisu a on niestety taki wymagający się okazał! ale to zawsze następne doświadczenie :) Kartka ma fajny układ i jakby był zakalec, to bym nie przyjęła ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że myślałam o tuszowaniu...

      Usuń
  30. Fajnie zagrało u Ciebie połączenie kropek i pasków. Wg mnie nie ma się do czego przyczepić

    OdpowiedzUsuń
  31. karteczka śliczna i prezenty superowe

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciasto warstwowe zawsze jest smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie poradziłaś sobie z przepisem! :)

    OdpowiedzUsuń