niedziela, 1 stycznia 2017

428. Kartki BN 2017 - styczeń_wytyczna

I jak gotowe po Sylwestrze na wytyczne styczniowe? Mam nadzieję, że dobrze bawiłyście się :)

Wytyczna na styczeń - jemioła

Moje karteczki w tym miesiącu.








Z niecierpliwością czekam na Wasze interpretacje tematu do końca stycznia. Pamiętajcie o podlinkowaniu swojego posta z karteczką, żabka czeka :) Zasady zabawy Tutaj



Cieszę się ogromnie, że aż tyle z Was już zdeklarowało swój udział w II edycji tej zabawy. Dziękuję za to, że jesteście!

65 komentarzy:

  1. Dobra jesteś Ulus!!! Tempo pierwsza klasa:)
    Temat wydaje sie całkiem przyjemny wiec dzieki no i Kochana twórczego w przepiękne prace roku Ci zycze i mnóstwa zdrowia:) sciskam z małopolski!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba trzymać tempo ;)
      W domu czeka na Ciebie niespodzianka ;)

      Usuń
  2. Ulka karteczki prześliczne, coś czułam pismo nosem, źe ten temat się pojawi i nawet odtstnio znalazłam wzorek do wykorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo tego jeszcze nie było, fajny temat :) Dziś już nie ale od jutra mogę sie zabierać za myślenie i tworzenie karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale na pomysł wpadłaś ;) No to zaczynamy obmyślać,jak ugryźć temat ;) Wszystkiego dobrego Ulka w Nowym Roku!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz, wszystkiego najlepszego Uleńko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki Uleńko. Może i mnie się uda w tym roku przyłączyć do zabawy?
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim postanowieniem noworocznym (których od kilku lat nie robiłam) było przyłączenie się do Twojej zabawy;) Melduję się zwarta i gotowa;)
    Wszystkiego najlepszego Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny temat :-))) Wszelkiej pomyślności i cudnych pomysłów w każdej dziedzinie życia w 2017 roku:-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki :) Jak tylko nabiorę trochę wprawy w robieniu kartek, to też się zgłoszę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki zrobiłaś:))idę szukać wzorów:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy temat, a karteczki śliczne wyszły :) Szczególnie ta z hafcikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jemioły ci u mnie dostatek;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Już obmyślam projekt kartki.
    Buziaczki noworoczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to przyznam nieco mnie zaskoczyłaś tematem ... ale od czego jest Pinterest - tam jest wszystko :-)
    Więc oczywiście melduję gotowość.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. No i gapa ze mnie .. Ula kartki są świetne , hafciki oczywiście moje faworytki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne karteczki!
    Temat bardzo świąteczny i całuśny zarazem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jemioły jeszcze nie było. Super temat- będę miała okazję poeksperymentować. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super temat! Zabieram się do haftowania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny temat! Cudowne karteczki!

    Wspaniałych kreatywnych dokonań,
    mnóstwa pięknych inspiracji
    i czasu na realizację wszystkich planów w nadchodzącym roku 2017 - Ania

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. cuda :)
    muszę myśleć co ja zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki, ciekawy temat.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ulu, śliczne delikatne karteczki! Aż mam ochotę się zapisać, ale nigdy karteczek nie robiłam i mogę nie podołać zadaniu:) Może z nowym rokiem wielkim krokiem do przodu ... i wyprobuję moją kreatywność? Ale jeszcze się zastanowię.
    Serdeczności z nowym rokiem zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne kartki! Do tej pory tylko podziwiałam Wasze zmagania, ale w tym roku może również dołączę do zabawy :) Zobaczę jak czasu wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne karteczki. Oczywiście bawię się dalej.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😃

    OdpowiedzUsuń
  25. No i klops,skąd ja jemiołę Ci wezmę :(
    Nic będę kombinować ,może coś wymodzę .
    Ulcia wszystkiego dobrego na Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, jak to samo mam z pudełkiem z okienkiem...

      Usuń
  26. Ula czy możesz wrzucić do posta banerek z jemiołą, bo widzę go Twoim pasku bocznym ale nie umiem go stamtąd pobrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyzwanie przyjęte :) Jemioła będzie na bank :) Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje karteczki są bardzo ciekawe. Najbardziej podobają mi się te, z perełkami (lubię perły). Skusiłam się i ja na całoroczną zabawę w kartkowanie. Pozdrawiam serdecznie w pierwszym dniu nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  29. Karteczki śliczne, ta z hafcikiem "the best"!
    Kolejnych świetnych pomysłów w Nowym Roku Ci życzę i dużo zdrówka oraz czasu na pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna karteczka! Jaszcze raz wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  31. No i trzeba myśleć.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku.
    A kartki świetne

    OdpowiedzUsuń
  32. Uleńko, kartki z jemiołą przepiękne, a i sam temat ciekawy. Będzie motywacja do stworzenia nowych wzorów ^_^

    OdpowiedzUsuń
  33. W zeszłym roku działałam z kartkami w innej zabawie, ale w tym roku, jeśli mnie przyjmiesz do grupy, to chętnie dołączę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozkładam szeroko ramiona i z przyjemnością Cię przyjmuję :)

      Usuń
  34. Super karteczki :) Pomyślności w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie mogę znaleźć zadnej ładnej grafiki z jemioła 😢

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poddawaj się! Poszukaj na Pintrest pod hasłem mistletoe

      Usuń
    2. Etoile, może spróbuj tu: http://thegraphicsfairy.com/category/christmas ;)

      Usuń
  36. Witam serdecznie, sliczne sa twoje karteczki i z przyjemnoscia sie dolacze w tym roku do zabawy bo swiatecznych karteczek nigdy za wiele , pozdrawiam serdecznie i zabieram banerek do siebie

    OdpowiedzUsuń
  37. oj super do dzieła :) wszystkim uczestniczkom powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja niestety będę musiała zrezygnować z zabawy ale życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj jak dla mnie to od razu dałaś niełatwe wytyczne. Ciężko mi znaleźć hafcik z jemiołą, ale nie poddam się;) Oczywiście i w tym roku będę kartkować z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super temat! Bardzo podoba mi się Twoja haftowana kartka.

    OdpowiedzUsuń
  41. Karteczki Twoje wyśmienite! A ja tak szybko-trzeciego dnia miesiąca to nigdy z karteczkami nie byłam gotowa. Cieszę się, że mi się udało. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też się bardzo cieszę Alinko :)

      Usuń
  42. Karteczka super Uleńko :) No cóż trzeba będzie znów pogłówkować, czyli dalej się mobilizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny temat:) Pomyślności w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Super motyw na bożonarodzeniową karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Noooo i nie odmówię sobie tej przyjemności,by nie dołączyć do Twojej Ula zabawy :)
    Niech się dzieje co chce...najwyżej nie zaliczę wszystkich miesięcy !!! Ale zapisać się muszę,bo nie przeżyję,że mnie omijają takie fajne wyzwania kolejny rok .Wieczorem biorę się do roboty,zatem niebawem się odezwę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    Aaa i bym zapomniała pochwalić Twoje świetne karteczki :) Wszystkie cztery są fantastyczne :) A jemiołek ile :) Każda inna :) Super !!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Żeby nie było, że się rozmyśliłam. Jest i moja. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uleńko śliczne karteczki zrobiłaś :) Uwielbiam jemiołę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z miłą chęcią dołączę do twojej zabawy Ulu:)) Karteczka już jest:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. O losie - wstawiłam kartkę jako 60-ta ? Ale tłumy :)))

    OdpowiedzUsuń
  50. Jest i moja kartka.Na ostatnią godzinę,ale zdążyłam:)
    Z przyjemnością dołączam do tak licznego i zacnego grona.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Aaa co za frekwencja! Właśnie dorzuciłam swój kawałek kartonu :) Jak ilość się utrzyma to pod koniec roku bd ich tysiące :) z niecierpliwością czekam na styczniowe podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam, bardzo sliczne karteczki!
    doláczam sié do zabawy, bo super zabawa i podoba mi sie wytyczna. Chcialam wpisac swoj link do zabki, ale niestety jestem o kilka minut spozniona :( gdybym jednak zalapala sie, zosawiam swoj link do postu
    http://agneta999.blogspot.ie/2017/01/kartki-dla-zabawwyzwan-i-zabawa-teraz.html
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń