Etykiety

abażur (1) album (5) Alisa (2) angry birds (2) aniołek (5) bałwan (9) bieżnik (1) biscornu (3) blejtram (1) bombardowanie (5) bombki (8) box (7) Boże Narodzenie (62) breloczek (2) candy (18) CAS (1) choinka (5) Chorwacja (2) cieniowany (1) coricamo (23) Croatia (2) czekoladownik (7) CzPR (4) decoupage (7) digi (4) Dimensions (3) DMC (157) DT Call (2) dzieci (21) Dzień babci i dziadzia (1) Dzień kobiet (2) Dzień Matki (3) Erle Ferronniere (5) fartuszek (7) Fée Bleue (4) filc (4) Fizzy Moon (6) Flip it Bits (4) Flip it Stamp (9) foamiran (3) frywolitka (3) gnomek (2) gościnny występ (1) haft bulionowy (1) haft Disney (2) haft koralikowy (11) haft krzyżykowy (187) haft matematyczny (5) haft płaski (1) haft wstążeczkowy (1) Halloween hat (3) herbaciarka (2) Holiday (4) humbug (3) igielnik (6) Igiełka (33) J.B.Monge (4) jesień (1) kalendarz (15) kartka (4) kartki (162) Kartki BN zabawa całoroczna (52) Kartki przez cały rok u Ani (22) Kokardka (3) kołderka za jeden uśmiech (6) korona (1) kot (17) kotki (7) kurs (5) kusudama (2) kwiaty (7) lampion (1) liebster award (2) loved toys (1) magnesy (5) magnolia (1) maki (1) Maryja (2) mediowanie (24) metryczka (9) Mic&Mac (5) miecz (1) Mikołaj (1) minionki (1) miś (1) Monika Blezień (49) motyl (5) my little pony (1) Myszka Miki (1) napping kitten (3) needlepoint (3) Needleroll (4) Nefertiti (5) Nora Corbett (2) notes (2) Olga HDstitch (4) organizer (7) origami modułowe (2) Paddington Bear (1) paluszkowe zabawki (1) pamiątka chrztu (1) papier (13) Papierowy Potwór (6) Pascal Moguerou (3) pergamano (1) piramidka (3) pisanki (8) plastikowa kanwa (2) płatki kosmetyczne (1) podaj dalej (12) podróże (2) podsumowanie roku (2) poduszka (7) pomoc (1) porcelana (1) pozytywnik (6) przepiśnik (3) pszczoła (1) publikacje (1) pudełko (16) puszka (1) quilling (4) recenzja (2) religijne (2) rocznica ślubu (1) rower (1) róże (5) RTO (6) ruloniki (2) sal (30) Sal CzPR (1) sal w ciemno (3) scrapujemy z Ewą (19) serce (7) Siłownia Twórcza (2) Slatine (1) słoiczek (10) sowy (1) stroik (1) szablony (1) szkatułka (1) szycie (1) szydełko (5) ślub (6) śnieżynki (1) świecznik (1) święta na okrągło (4) świnka Peppa (2) talia kart (1) teatrzyk (1) testowanie wzoru (38) Trogir (1) truskawka (1) Tusal 2015 (14) tutorial (9) Twilight Sparkle (1) warsztaty (1) wianek (3) Wielkanoc (34) wieża Eiffla (1) włóczka (3) wstążki (1) wygrana (20) wymianka (43) wymianka imieninowa (10) wymianka urodzinowa u Renii (12) wymianka wielkanocna (1) wyróżnienie (5) wyspa Čiovo (1) wyszywamy zaległości (6) wywiad (1) wyzwanie (65) wyzwanie u Hanulka (12) wzornik (1) z cytatem w tle (3) zabawa (15) zające (1) zakładki (11) zawieszka (9) zwierzęta (1) Фея розового сада (4)

czwartek, 29 grudnia 2016

426. Kartki BN 2017 zasady

Tak jak już wcześniej zapowiadałam zapraszam na II edycję kartek bożonarodzeniowych przez cały rok. 

Zasady zabawy:
1. Do udziału zapraszam osoby prowadzące blogi. Osoby, które nie mają blogów, a chciałby uczestniczyć też mogą wziąć udział - wtedy przysyłają mi zdjęcie swojej karteczki na maila.
2. Do zabawy może przystąpić każdy w dowolnym czasie.
3. Na swoim blogu należy umieścić banerek do tego posta z linkiem.
4. Wykonujemy jedną kartkę na miesiąc - tym sposobem w grudniu będziemy mieć ich 12, jeżeli ktoś w danym miesiącu chce wykonać więcej niż jedną karteczkę to je chętnie przyjmiemy w zabawie.
5. Technika pracy dowolna zależna od Waszej kreatywności (kartki możecie tworzyć z wszystkiego co Wam przyjdzie do głowy :) nie muszą zawierać ani jednego xxx, mogą być całe z papieru). Pierwszego dnia miesiąca podam wytyczne na dany miesiąc.
6. Praca musi być nowa nie publikowana wcześniej. 
7. Pod postem z wytycznymi znajdziecie "żabkę" do niej najpóźniej w ostatnim dniu danego miesiąca należy podlinkować posta ze swoją kartką.
8. Drugiego dnia miesiąca opublikuję podsumowanie z Waszymi pracami.
9. Karteczki możecie zgłaszać w konkursach, wyzwaniach i gdzie tylko chcecie :)



Druga edycja to na banerku dwie choinki ;)

65 komentarzy:

  1. Super;) styczeń to dwie choinki ;)???

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa do ilu choinek na banerku dojdziemy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się Ulcia jak najbardziej pisze, już jestem ciekawa jakimi tematami nas teraz zaskoczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. E no jestem obowiązkowo !! Banerek wieszam i czekam niecierpliwie na 1 stycznia. W I edycji całkiem fajnie nam się współpracowało , tematy nam się nie powtarzały, aczkolwiek pewnie kiedyś wpadniemy na ten sam pomysł. :-)
    Buziaczki i oby frekwencja w II etapie była jeszcze większa niż w tym roku :-)
    Szampańskiej zabaw sylwestrowej .

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszej edycji nie brałam udziału. Teraz się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. W I edycji zaczęłam pod koniec to II zacznę jak należy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Banerek już wisi. Bardzo się cieszę na kolejny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę będę banerek powieszę kiedy lapka dorwę :)
    Znów dzięki Tobie kartki będę miała na Święta 🎄
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też z przyjemnością się dołączę:)
    Już wieszam banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również tak jak Ania Iwańska czekam na 1 stycznia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ... się piszę i ja. Ostatnią, czyli pierwszą edycję zakończyłam haniebnie na połowinkach. Oby dwójka była szczęśliwsza!
    Pozdrawiam cieplutko, życząc samych dobroci w nadchodzącym roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulcia z tobą zawsze, oczywiścid zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też biorę udział z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja się zgłaszam Uleńko do kolejnej edycji, a jutro zakończę 2016.
    Samych pięknych dni w Nowym Roku, dużo zdrówka i czasu na hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bawiłam się, przy pierwszej edycji, to i drugiej nie odpuszczę 😁

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się przyjemnością :) Banerek umieszczę już na nowym blogu :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zabawa w pierwsze edycji była świetna to i drugiej nie zamierzam opuścić:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście ,że ja z Wami:))))bardzo się cieszę na zabawę w robienie kartek:)nie masz pojęcia jak się przydały:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie bawiłam się rok temu, więc i kolejnej edycji nie opuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja Ulus z wielka przyjemnością dołącze do zabawy, bo swietnie sie bawiłam w tym roku! A baberek powieszę jak będę przy komputerze:) sciskam i zycze udanego sylwestra!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. No już zamieszczam banerek :))
    Przyjemności na Sylwestra !!!
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  22. A może i ja spróbuję coś robić w tej sprawie,
    zatem zapisuję się do waszej zabawy bo tyle cudeniek narobiłyście że od patrzenia zachciało się czegoś nowego:)
    będę próbować naśladować najlepszych:)








    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle osób chętnych, i ja więc nie odpuszczę kolejnego roku dobrej zabawy i dobrej nauki. Ściskam noworocznie:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie też nie może zabraknąć w tym roku,znów nie odpuszczę i choćby nie wiem co, każdy miesiąc zaliczę .
    Buziaki Ulcia

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Jeśli będzie co miesiąc przesyłać zdjęcie swojej karteczki to serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  26. Jeśli mogę, to chętnie się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja też się zgłaszam. W tym roku planuję zaliczyć każdy miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie brałam udziału w pierwszej edycji i żałuję. Teraz się bardzo chętnie przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze ja! Jeszcze ja ! Mam nadzieję,że zdążyłam..nie mogę sobie odmówić zabawy z Tobą Uleńko, w końcu jesteś matką chrzestną mojej scrapbookowej pasji !!!:)
    ściski i serdeczności :D
    K.

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziwiałam prace koleżanek i troszkę zazdrościłam, że na święta będą miały niezły zapas kartek. Z przyjemnością dołączam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście i na tę edycję się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  32. To ja się tu oficjalnie zgłaszam.:) Pozdrówka!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście, biorę udział i postaram się nie przeoczyć ani jednego miesiąca :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. W poprzedniej edycji nie wzięłam udziału, teraz nie odpuszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Co prawda w robieniu kartek dopiero raczkuję, ale chętnie wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tez ! Ja też! W zeszłym roku tylko się przyglądałam ale teraz chcę wziąc udział czynny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ula wydawało mi się, że się zgłosiłam. Ale nie widzę, więc to robię teraz. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. To może i ja dołączę do zabawy w tym roku:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. spróbuje swoich sił choć czasu wciąz i wciąż mam za mało ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. Uluś ja też chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chyba i ja przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. To i ja się dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Czy mogę przyłączyć się do zabawy dopiero teraz w lutym. Wykonam w tym miesiącu dwie karteczki z jemiołą i z ciasteczkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DO zabawy można przyłączyć się w każdej chwili :) Możesz wykonać dwie karteczki,ale nie musisz :) to jak chcesz :)

      Usuń
  44. Ja też z chęcią dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak to powiadają...lepiej później, niż wcale !
    Pokusiła mnie Bożenka z bloga ,,tu mieszka miłość,, no i jestem, choć przyznam się szczerze długo się wahałam.
    Puk, puk ...pukam do Twych drzwi Ulko i o przyjęcie do zabawy proszę :)
    Cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam z otwartymi ramionami :)
      Rozgość się i czekam na Twoje interpretacje :)

      Usuń
    2. Dziękuję, dziękuję :)))

      Usuń
  46. Aż wstyd że dopiero teraz przyłączam się do zabawy ale lepiej późno niż wcale. Nadrabiam zaległości i zrobiłam karteczki z poprzednich miesięcy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. A ja dopiero teraz znalazłam tę zabawę i też spróbuję coś w tym kierunku zdziałać. :)

    OdpowiedzUsuń